2019.02.21. CSÜTÖRTÖK
Ma Eleonóra névnapja van.
50Randi.hu

Súgó

Kiknek szól az 50-randi?

A nevében is benne van, hogy elsősorban az 50 körüli korosztály számára kínálunk lehetőséget az ismerkedésre, de mindenkit szívesen látunk, aki tartalmas kapcsolatokra és időtöltésre vágyik.

Miben különbözik az 50-randi a többi társkereső oldaltól?

Tapasztalataink szerint egyre nagyobb a távolság az emberek között a hétköznapokban. Csapatunk az emberi kapcsolatok megteremtésének lehetőségét kínálja. Párkapcsolati ismerkedésen túl, baráti összejövetelek, társaságok megtalálása, közös érdeklődési körhöz tartozó emberek összefogása a célunk.

Mit kínál az 50-randi ügyfelei számára?

Megteremtjük a barátság és bizalom kialakulásának lehetőségét tagjaink között. Partner-generátor programunk segítségével tippeket kaphat, hogy kivel milyen közös tulajdonsága van egy barátság, egy szerelem és egy hosszú távú kapcsolat kialakításához. Klubtagjainknak szervezett programjainkon lehetőséget biztosítunk a személyes kapcsolatfelvételre.

Miben segít az 50-randi klubtagság?

Klubtagjaink számára egyedi programokat, csomagokat és kedvezményeket biztosítunk. Részletes tájékoztatást regisztráció után olvashat az 50-randi klub menüpont alatt.

Hogyan csatlakozhatok az 50-randi klubhoz?

Regisztráció után az 50-randi klub menüpont alatt megtalálja a csatlakozási feltételeket.

Ügyfélszolgálat működése

Folyamatosan ellenőrizzük az adatlapokat, igyekszünk kiszűrni a hamis, vagy lejárt regisztrációkat.

Klubtagjaink részére tanácsadást, lelki-segély szolgáltatást biztosítunk email formátumban.

Segítséget nyújtunk a legmegfelelőbb profilkép és adatlap elkészítéséhez. Visszajelzéseiket szakmailag felkészült kollégák kezelik és folyamatosan fejlesztik a szolgáltatást ügyfeleink igényeinek megfelelően.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?   

Ügyfélszolgálati űrlapunkon keresztül, melyet az Ügyfélszolgálat oldalán, valamint a Súgónk cikkei alatt található link segítségével ér el. Lenyíló fülek segítségével kiválaszthatja, mely terület képviselőjétől kér segítséget.

Postacímünkön:

Ügyfélszolgálatunkat elérheti hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között.

Csapatunk minden beérkezett üzenetre válaszol, amilyen gyorsan csak lehetséges.

Hogyan működik a Partner- Generátor?

Klubtagjainknak kínált szolgáltatás a Partner –Generátor. Pszichológus szakértőink által összeállított kérdőív kitöltése után, speciális programunk javaslatokat tesz különböző szintű kapcsolati lehetőségekre. Igényeinek megfelelően ajánlunk barátot, program társaságot, vagy párkapcsolati lehetőséget. Az ajánlás nem kötelez senki semmire, a kapcsolatfelvétel ez után szabadon választott.

Adatlap

Mi a jó adatlap lényege?

Nyitottnak és őszintének KELL lennie, ha azt szeretné, hogy megtalálja Önt egy hasonló gondolkodású ember. Ne felejtse el: a sikeres profil kulcsa a nyitottság, az őszinteség és a komolyság.

Milyen képet tegyek fel az adatlapomra?

Adatlapjára több képet is fel tud tölteni és az Ön által megjelölt fog profilfotóként megjelenni. Érdemes egy arc és egy teljes alakos, megfelelő ruhában elkészített képet feltölteni. Hiányos öltözékű fotót nem áll módunkban az oldalon megjeleníteni. Amennyiben nem áll rendelkezésre megfelelő minőségű fotó, kollégáink állnak rendelkezésére.

Milyen legyen a bemutatkozó szövegem?

A társkeresőn megjelenő bemutatkozó szövegeket moderáljuk, így ritka esetben az is előfordulhat, hogy nem jelenik meg a szöveg az adatlapon. Ilyen esetben új szöveg beírásával tudja folytatni a regisztrációt.

Az alábbi esetekben nem jelenik meg bemutatkozó szövege.

- ha az másokat sértő, trágár, obszcén, bántó szöveget, megjegyzéseket tartalmaz

- ha email címet, chat azonosítót, egyéb külső elérhetőségeket tartalmaz

- ha hirdetést, az ismerkedéshez nem illeszkedő ajánlatokat tartalmaz

- ha egyéb, az oldal stílusához és nívójához, tartalmához semmilyen módon nem kapcsolódó szöveget tartalmaz

 A meglévő szöveget természetesen bármikor módosíthatja, de a moderálási szabályok ugyan úgy érvényesek.

Honnan tudom, hogy egy profil valós e?

Igyekszünk kiszűrni a hamis profilokat, de legbiztosabb, ha a felhasználó 50-randi klubtag.  Tagjaink ugyanis a virtuális világon túl, személyes kapcsolattartási szándékkal csatlakoznak a klubhoz, így a magukról megadott információk biztosítják valódiságukat.

Hogyan tudom megváltoztatni az e-mail címem?

A regisztrációnál használt email címre érkeznek az üzenetek. Ha már új címet használ, érdemes az eredetit megváltoztatni.

Az email címet megváltoztatni a beállítások menüben lehet. Ilyenkor az új címet is aktiválni kell, ehhez e-mailt küldünk az új címre.

Látják-e az igazi nevem mások, ha Facebook profillal regisztrálok?

Az 50-randin mindenki a választott felhasználónevével szerepel.  A Facebook-os regisztráció néhány fontos adatot automatikusan átemel, de a valódi nevet nem kérjük el.

Látják e az igazi nevem, ha 50-randi klubtag leszek?

Amennyiben 50-randi klubtag lesz, valós nevét akkor sem tesszük nyilvánossá.

Hogyan tudom törölni a profilomat?

A profilját az 50-randi.hu-ra belépve, a Beállítások menüben tudja törölni.

Ügyeljen rá, hogy az adatlap törlésével minden korábbi tevékenység, statisztikák és üzenetek elvesznek. Visszaállítani nem tudjuk.

Mit tegyek, ha nem akarom már használni a profilom?

Lehetőség van a profil szüneteltetésére, így minden előzmény megmarad, de a profil nem érhető el a többi felhasználó számára. A profilt bármikor újra aktívvá teheti. A profilját az 50-randi.hu-ra belépve, a Beállítások menüben tudja szüneteltetni és az újra aktiválására is itt van lehetőség.

Hogy tudom lecserélni a jelszavamat?

Jelszóváltoztatáshoz kattintson a Beállítások menüre. Ezen belül találja a jelszómódosítás funkciót, ahol az új jelszavát megadhatja. Ilyenkor az új jelszót aktiválni kell, ehhez e-mailt küldünk az e-mail címére.

 


BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ


 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

 

KÁRTYAELFOGADÁS

 

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

 

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

 

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

 

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

FIZETÉS FOLYAMATA

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

 

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

 

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

 

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 

Kártya jellegű hiba

·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

·         A kártyahasználat tiltott.

·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

·         A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 

Kapcsolati jellegű hiba

·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba

·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

 

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

 

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

 

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

 

50-randi.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az 50-randi.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az 50-randi.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően az 50-randi.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő 50-randi.hu webáruházban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el az 50-randi.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át az 50-randi.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

 

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön az 50-randi.hu oldalán választja ki a szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér az 50-randi.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

 

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az 50-randi.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.